История на Колите

Предишната тема Следващата тема Go down

История на Колите

Писане  blackdeath on Чет Дек 06, 2012 12:26 am

«Нисан (Nissan Jidosha Кк), японската индустриална корпорация, специализирана в производството на автомобили, камиони и автобуси« Нисан »(Nissan) и" Datsun »(Datsun). Също така произвежда спортни лодки, спътници и др. Централата се намира в Токио. Дружеството след азиатската криза през 1998 г. се слива с "Рено".

В основата на Nissan
Nissan Компанията навлиза на пазара с продажби, достигайки впечатляващи цифри за тези години - 20 000 коли годишно.
1911
История на компанията започва с откриването на Nissan автомобилния завод Kwaishinsha Ко Основана през 1911, пионер в японската автомобилна индустрия, г-н Хашимото Masuhiro (Masujiro Хашимото) в Azabu-Хиро (Azabu-Hiroo) Токио.
Късно той е бил освободен от малък, като кутия, лек автомобил на собствения си дизайн, който дебютира години на пазара под името автомобили Dat. Максималната му скорост е 32 km / h. Dat име е съкращение от първите букви на имената на трите най-големи филантропи, г-н Хашимото: Kenhiro Den (Kenjiro Den), Rokuro Аояма (Rokuro Aoyama) и Meytaro Takeuchi (Meitaro Takeuchi). Освен Dat име на японски означава "жив нащрек."

1933
Официалната дата на създаването на компания Nissan е декември 26, 1933, когато компанията се формира, предшественик Jidosha Seizo Ко ООД с капитал 10,000,000 ¥. Е назначен за президент на компанията, г-н Yoshisuke Aikawa (Yoshisuke Aikawa). .

1934
1, юни 1934 г. името на фирмата е променено на Nissan Motor Co., Ltd. Първо започнал да изнася автомобили Datsun в Азия, Централна и Южна Америка в размер на 44 коли.
Завършен изграждането на първия завод на Nissan - Yokohama растенията.

1935
Първият автомобил Datsun пътниците слизат от поточната линия фабрика Йокохама през април 1935 г.. По това време, Nissan преминали към използване само на части, изработени в Япония и установени преси за производството на панелите на купето, сложи край на ръчна обработка на метални листове.

Прие първия фирмено лого кръг на червения цвят символизира изгряващото слънце, на синия цвят - символ на небето. Лозунг от времето - "Искреност носи успех."

Следвоенно възстановяване

Възстановяването на производството след Втората световна война, компанията Nissan създаде някои легендарни модели.

1943
В края на 1943 г. в разгара на Втората световна война, производството на леки и товарни автомобили да са престанали. През септември 1944 г. седалището на Nissan Motor Co. преместена до Токио, Nihonbashi площ (Nihonbashi).

1947
През 1947 г. той отново започва производството на автомобили Datsun. Компанията започна да увеличи производството след принудително спиране на растенията.

1951
Компанията Nissan използва своя опит в производството на военни превозни средства, което е значително се задълбочи по време на Втората световна война, и пусна на легендарния Patrol SUV. На всички колела модел кола с 6-цилиндров двигател с 85 конски сили надмине мощността на двигателя и натоварването на автомобила American Willis Jeep.

1953
Противоречията между служителите и ръководството на компанията води в 100-дневна стачка на работниците. След разрешаването на този конфликт е на Съюза на работниците от Nissan Motors - нов синдикат. Съюзът има за цел да се създаде модерна отношения между работниците и ръководството, въз основа на взаимно доверие и уважение.

1958
През 1958 г., Nissan Motor Co. започва да изнася автомобили за САЩ. През септември същата година, две коли Datsun 210 взеха участие в Рали газ австралийската Mobil Пробен период, един от най-трудното рали в света и спечели шампионската титла в класа си.
Nissan пусна на производствената линия високо-ефективен автомобил Datsun Bluebird, предназначени за лична употреба. По това време японски коли бяха разгледани по-практичен, отколкото вноса, както се изисква много усилия от страна на водача при спиране. Един забележителен черта е използването на първото предните Bluebird със сила, което позволява дори крехко жени спирачното налягане светлина върху педала. Първото поколение на Bluebird въплъщава характеристики на надежден и атрактивен и издръжлив автомобил.

1960
Две години след първите продажби на свои автомобили в САЩ, Nissan открива официално разделяне на Nissan Motor Corporation USA (NMC) в Калифорния.

Nissan в Европа

След успешното развитие на Северна и Южна Америка и Австралия, Nissan ще засили позициите си на европейския пазар.

1962
Nissan Компанията започва износители превозни средства в Европа.

1966
Nissan придобитото дружество «Prince Motor Company», която се разширява персонала на дружеството от висококвалифицирани инженери и модерна гама от автомобили актуализирани модели Скайлайн и Глория.

1969
Започва производството на легендарния 240Z. С работен обем от 2.4 литра на 150 к.с. и динамиката на Porsche модел 240Z е два и половина пъти по-евтино от немския си съперник. 250Z е обявен за най-продаваният спортен автомобил в света през 70-те години. 500 000 коли Datsun 240Z е бил продаден за по-малко от 10 години.

1973
В разгара на енергийната криза модел Nissan Sunny зае първо място в тестовете за оценка на икономия на гориво, организиран от Американската агенция за опазване на околната среда (EPA), и са придобили огромна популярност в Америка.

1980
Nissan дружеството придобива половината на компанията «Motor Iberica, SA» в Барселона, Испания.

В град Смирна (Измир), Тенеси компания «Nissan Motor Manufacturing Corporation САЩ» (NMMC).
Брой износът е нараснал до 10 милиона автомобила годишно.

1983
Компанията «Nissan Motor Iberica SA» (Испания) стартира модел Patrol, който година по-късно печели престижната рали Париж-Дакар.
Тази година името Datsun, при които продуктите се продават на Nissan, обединени под един бранд - Nissan.

1984
В Съндърланд (Съндърланд) е основана «Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd», на производствената линия, която скоро излиза първия модел автомобил Bluebird.

1988
В Обединеното кралство, компанията е основана «Nissan Европейския технически център ЕООД» - Европейския технически център на Nissan.

В Италия компания «Nissan Италия», която за първи път получи статут на Национална компания за търговия (Национална търговска фирма, NSC) - Изключителен официален дистрибутор на Nissan в страната.

Развитие на пазара

На компанията «Nissan Европа», здраво стъпил на земята, започва активно да развива и да спечелят различни награди.

1989
В Амстердам компания «Nissan Europe NV» (NENV), който следи Nissan офиси в Европа, включително и развитието на производството, оптимизация на доставка и наличност сделки.
1992
В Германия компания «Nissan Design Europe GmbH».
Nissan Micra, проектиран от известния японски дизайнер г-н Tokuishiro Хосака (Tokuichiro Хосака) и сглобени в Съндърланд, Великобритания, започна да продава в континентална Европа, откриване на ерата на супер-мини превозни средства. През 1993 г. колата спечели титлата "Автомобил на годината".

1993
Компанията «Nissan Motor Iberica SA» стартира задвижване на всички колела модел Terrano II за европейския пазар. Модел получава международно признание и през 1999 г. над 15% от производствената програма на завода в Барселона.

1994
Division «Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd.» Получава наградата на кралицата за изключителен принос към износната дейност в продължение на три последователни години.
През същата година, Nissan спечели "Глобалния екологичен Award" за значителен принос в опазването на околната среда и околната среда.

1997
Nissan работи енергично по въпросите на опазването на околната среда. Усилията на компанията за опазване на околната среда, включват създаване на рафинирани източници на енергия за автомобили и обширни дейности за повторното използване на природните ресурси. През 1997 г. Nissan е разработила "хибриден електрически автомобил» (хибридно електрическо превозно средство HEV), работи както с бензин, така и електричество.

Nissan също е активно разширяване на използването на постоянно променлива трансмисия със съотношение на Hyper CVT, която осигурява по-голяма икономия на гориво. През 1997 г. Nissan започва да продава коли Примера и Bluebird с Hyper CVT.

На Nissan възраждане

В рекордно кратко време, Nissan преодоляване на финансовите затруднения, ще следващото ниво на рентабилност.

1999
"Рено" и "Нисан" подписаха споразумение за Световния алианс. Споразумение води до четвъртата по големина автомобилна група на компаниите, произвеждащи масови модели с годишно производство от над 5 млн. единици., Общо 265 000 работещи хора.
Изпълнителният директор на компанията Карлос Госн (Carlos Ghosn) очерта план за възраждане - «Възраждане Nissan план».

2002
Карлос Госн засяга анализатори, в които се посочва, че резултатите, обявени от Възраждането план на Nissan постигна години предсрочно. Следващите 3 години е планирано план, озаглавен «Нисан 180".

Компанията Nissan се отваря своята нова централа близо до Париж. Новата компания се нарича «Nissan Europe SAS»

Благодарение на плана за Възраждането Nissan са смели стъпки за повишаване на привлекателността и конкурентоспособността на продуктите, разходите са намалени и дълг.

В следващите 3 години е планирано план, озаглавено «Нисан 180", който има за цел да постигнат допълнителни продажби в размер на 1 милион превозни средства по целия свят в продължение на 3 години, достигайки 8% в оперативната печалба и нулева автомобилната дълг.

Компанията Nissan се отваря своята нова централа близо до Париж. Новата компания се нарича «Nissan Europe SAS»

2003
Карлос Госн засяга анализатори, в които се посочва, че постигнатите резултатите, обявени от плана на НПР години предсрочно.
Благодарение на плана за Възраждането Nissan са смели стъпки за повишаване на привлекателността и конкурентоспособността на продуктите, разходите са намалени и дълг.

В следващите 3 години е планирано план, озаглавено «Нисан 180", който има за цел да постигнат допълнителни продажби в размер на 1 милион превозни средства по целия свят в продължение на 3 години, достигайки 8% в оперативната печалба и нулева автомобилната дълг.
Компанията Nissan се отваря своята нова централа близо до Париж. Новата компания се нарича «Nissan Europe SAS»

2004
Фискалната 2003 година, Nissan приключи с оперативна печалба от 6,29 милиарда евро и приходи от 11,1%, потвърждавайки фирмено ниво като един от най-печелившите автомобилна компания в света.
В края на април 2004 г. стартира нов тригодишен бизнес план Nissan стойност (Nissan: Увеличаване стойност), който влезе в сила през април 2005 г..

Нов тригодишен бизнес план има за цел да се увеличи, постигане на висока рентабилност и възвръщаемост на инвестициите.

_________________

I'm like a hole...empty, I can't stop thinking of you! I MISS YOU...more than I ever thought
IT IS PAINTFULL AND IT HURTS


Hay una cosa en la Vida que no se puede llorar son las ojos de una chica que te llorar
avatar
blackdeath
модератор
модератор

Брой мнения : 534
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 15.10.2008

Вижте профила на потребителя http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите