Диференциал с ограничено приплъзване

Предишната тема Следващата тема Go down

Диференциал с ограничено приплъзване

Писане  Elboriso on Пон Окт 26, 2009 8:26 pm

Диференциал с ограничено приплъзване, "limited slip differential "(LSD)

Има 3 модела диференциали 1, 1,5 и 2

може да се каже, че има 3 позиций на диференциала, натоварвен , не натоварен, и претоварен. Натоварената позиция е когато се подава газ,или спиране, ненатоварената позиция, е когато не се подава газ или не се натиска спирачка. Позиция пертоварен е когато педала на газта се отпусне рязко.

Диференциал тип 1

Този диференциал е наи безопасен когато се пусне педала на газта диференциала се отваря и колата се държи като с отворен диференциал, този тип е най-подходящ за коли с предно предаване, защото при отпускане на газта колата, завива а не (недозавива).

Диференциал тип 2

Този тип диференциали работи както при подаване на газ така и при отпускане. Предпочитан от (дрифтарите) защото при ряско натискане и отпускане на газта, гумите превъртат. Неопитен водач може да завърти кола само като отпусне газта рязко очаквайки тя да се държи като кола с отворен диференциал.

Диференциал тип 1,5

Този тип диференциали е компромисен между двата вида, безопасния и спортния....
avatar
Elboriso
VIP
VIP

Брой мнения : 315
Age : 34
Location : Sofiq
Registration date : 08.12.2007

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите