МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Предишната тема Следващата тема Go down

МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Писане  Ivakisa_Rallye on Пон Авг 10, 2009 5:56 pm

здравейте отново, този път темата по която ще се говори е за подобрение на окачване на френска кола, както всички знаем французите не са ни дали много освен BJ's. Но мисля че е крайно време да променим нещата. След като аз съм един от малкото потърпев6и от фреското окачване, изключително се мотивирах да разбера какво може да се подобри по него. Въпреки факта че моето окачване се води спортно аз го намирам като крайно недостатъчно спортно, просто факта че като се опотам да зема завои 90 градуса с повече от 90 км/ч, колата започва да се колебае. Какво имам предвид под колебае-задницата оживява и контролът над автомобила става осезаемо по труден което знам че по един или друг начин може да изчезне. Както гледах из други форуми и чатове и интернет имам следните вариянти:

1. Кони амортесиори
2. Скъсени пружини
3. Рол Бар бушес или нещо такова беше.(тва са маиче тампонте на долния ми стоков ролбар.
4. Горен Ролбар
5. Кормилни щанги

Така дотук ок. НО!!!
това дотук е за предницата. за задницата единствената вазможност, която намерих е кони амортесиори и тва е. Въпросът е следния, ДАЛИ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ И РОЛЛБАР ОТЗАД. Ако не, друг вупрос за който може да се замислите е как се прави независимо окачване отзаде на пежо 106 рали s2???
avatar
Ivakisa_Rallye

Брой мнения : 11
Age : 27
Location : Saedinenite Gornobanski Shtati
Registration date : 17.04.2009

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Re: МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Писане  zaggituning on Пон Авг 10, 2009 9:51 pm

Има много варианти за модифициране. Кони е добър (скъп) избор, но далеч не е единсвения. Водещото в случая е, че трябва да са по-къси, задължително газови и с намален ход на действие. Неминуемо следват и къси спортни пружини, избора отново е много голям. Ако е на рецори - премахване на някой и друг лист и така нареченото "шпрегване" (втвърдяване) на ресорите. Много важен момент за стъбилността на колата е и изнасянето на джантите. То се определя както от размера гуми (ниски и широки), така и от ЕТ-то на джантата - колкото по-малко е то, толкова по-навън излиза, съответно колата "стъпва" на по-широко и е по-стъбилна. Има и вариант да се изнесат с фланци.

Ролбар-а си е ролбар - ROLLBAR, ROLL CAGE, STRUTBAR и т.н. - това няма общо с тампоните. За тампоните - има подсилени с метал, тефлон и много други - избор има.

_________________
ПРАВИ СЕКС С ДЯВОЛА, ЗА ДА ИМАШ ВРЪЗКИ В АДА... НО НЕ ЗАБРАВЯЙ, ЧЕ ДЯВОЛА СЪМ АЗ...
А ЖЕНА ЗАД ВОЛАНА Е КАТО ЛУД ЗАД КАРТЕЧНИЦА..........
ZAGGITUNING - СКОРО И ВЪВ ВАШИЯ ГРАД...
avatar
zaggituning
Admin
Admin

Брой мнения : 690
Age : 40
Location : МЕЛМАК - СОФИЯ
Registration date : 04.12.2007

Вижте профила на потребителя http://www.zaggituning.com

Върнете се в началото Go down

Re: МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Писане  Elboriso on Вто Авг 11, 2009 12:20 pm

АЗ съм със спортни пружини "Apex" и газови амортесьори "KYB" и разликата в поведението на колата при завоите е голяма, така че само това да направиш, ще е достатачно....
avatar
Elboriso
VIP
VIP

Брой мнения : 315
Age : 35
Location : Sofiq
Registration date : 08.12.2007

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Re: МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Писане  Ivakisa_Rallye on Сря Авг 12, 2009 1:38 pm

да обаче никой от вас май не е на торсиони-разбирате ли 4е там ми е проблема-аз гледах в нета има и на4ини да си го напраи6 независимо ока4ването без задния мост и не е лоша идея ето скиите на едно ренде ко са му напраили за да го напраат за рали. http://img3.imageshack.us/img3/1329/cliorearsusp1.jpg
avatar
Ivakisa_Rallye

Брой мнения : 11
Age : 27
Location : Saedinenite Gornobanski Shtati
Registration date : 17.04.2009

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Re: МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Писане  Elboriso on Сря Авг 12, 2009 2:27 pm

Ако искаш по стабилна задница, земи си по хубави гуми, ще има подобрение....
avatar
Elboriso
VIP
VIP

Брой мнения : 315
Age : 35
Location : Sofiq
Registration date : 08.12.2007

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Re: МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Писане  quattro_sport on Сря Окт 07, 2009 1:52 am

Може да се регулира само височината но не и твърдоста на торсиона. Но май трябва отпред да я свалиш Rolling Eyes
avatar
quattro_sport

Брой мнения : 32
Age : 43
Location : Bulgaria
Registration date : 17.12.2007

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Re: МОДИФИКАЦИЙ ЗА ОКАЧВАНЕ

Писане  Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите